ICAN

Czy HR zdał egzamin z pandemii? Perspektywa nie HR-owców

Zapisałeś się na wydarzenie?
Wpisz tylko swój e-mail

Nie zapisałeś się na wydarzenie?
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie

Pola oznaczone * są wymagane

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)



Dbanie o dobrostan psychofizyczny zatrudnionej kadry powinno być priorytetem każdego pracodawcy. Pandemia COVID-19 pokazała niestety, że nie zawsze tak jest. Zwolnienia pracowników, utrata wynagrodzenia, likwidacja benefitów pozapłacowych oraz niepewność zatrudnienia spowodowały wśród pracowników stres i frustrację. Nadszarpnięta też została i tak nie zawsze pozytywna opinia o działach HR, gdyż niejednokrotnie to właśnie HR-owcy byli posłańcami złej nowiny. Jednak nie wszystkie organizacje nie zadbały o zatrudnioną kadrę. Dzięki działaniom zespołów HR w części firm zapewnione zostały środki bezpieczeństwa w miejscu pracy, wsparcie psychologa, prowadzona była transparentna komunikacja oraz organizowano nowe benefity w miejsce tych, z których korzystanie nie było możliwe. Pozwoliło to na zbudowanie zaufania wobec pracodawcy oraz obniżenie poziomu stresu i frustracji, a także zwiększenie poczucia stabilizacji. Jakie lekcje możemy wynieść z tego trudnego okresu? Czego oczekują firmy i pracowników od działów HR?

Obejrzyj relację z webinarium Klubu HR, a dowiesz się:

  • Jakie cechy powinien posiadać idealny HR-owiec?
  • Jak HR-owcy powinni współpracować z biznesem?
  • Czy działy HR zdały egzamin z pandemii COVID-19?
  • Jakie dobre praktyki były stosowane podczas pandemii przez pracodawców?
  • Jakie kluczowe zadania stoją obecnie przed pracownikami działów HR?
  • Z czym pracownicy HR-u sobie radzą najlepiej, a w jakich obszarach mają największe braki?
  • Jakie są oczekiwania wobec HR-owców i jak ich oceniają pracownicy produkcyjni?
  • Co w działaniach HR-u szczególnie negatywnie wpływa na jego wizerunek?
  • Czy działy HR znikną z organizacji i zostaną wyparte przez roboty? Dlaczego?
  • Jak HR-owcy powinni dbać o rozwój własny i pracowników?

Organizator:

ICAN

Prowadzący webinarium:

Artur Dzięgielewski, Opiekun merytoryczny Klubu HR, Ekspert w obszarze HR

Artur Dzięgielewski
Opiekun merytoryczny Klubu HR, Ekspert w obszarze HR

HR Manager w SmartLunch, założyciel inicjatywy HR Pogotowie, ekspert w obszarze HR. „Nie tylko nie pal za sobą mostów, ale przede wszystkim je buduj” – kierując się tą zasadą, Artur, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pasji do swojej pracy buduje mosty swojej kariery już od ponad 20 lat. W tym czasie zdobywał doświadczenie nie tylko w branży HR, ale również w branży finansowej, w sprzedaży i obsłudze klienta. Łączy zdobytą podczas edukacji, kształcenia i doskonalenia swoich umiejętności wiedzę teoretyczną z wiedzą praktyczną, którą uzyskał, pracując w firmach o zróżnicowanych profilach działalności. Jest ekspertem w wielu obszarach HR, między innymi w rekrutacji, rozwoju pracowników, benefitach pozapłacowych i employer brandingu. Z pasją pisze teksty o tematyce HR, prowadzi szkolenia oraz występuje jako prelegent na licznych konferencjach. Artur lubi ludzi, a ludzie lubią jego, co postanowił wykorzystać w swoim projekcie. W maju 2017 roku w ramach portalu zawodowego LinkedIn stworzył HR Pogotowie, postanowił dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i pasją ze znacznie większym gronem odbiorców niż dotychczas. Kiedy nie pracuje i nie pomaga innym, Artur słucha muzyki z całego świata. W jego cotygodniowym top 50 znajdziecie utwory nie tylko z Europy i Ameryki Północnej, ale także z Brazylii, Uzbekistanu, Filipin, Meksyku, Urugwaju, Rwandy i wielu innych państw. Artur to osoba, która nieustannie szuka inspiracji, jest otwarty na świat, ludzi i przygody.

Eksperci:

Magdalena Czubaszek-Nowaczyke, Trener, Konsultant Biznesowy

Magdalena Czubaszek-Nowaczyk
Trener, Konsultant Biznesowy

Przez kilka lat prowadziłam zespoły w międzynarodowej organizacji (Customer Service, Zarządzania Należnościami, Wsparcie Sprzedaży). Moje sukcesy poparte były wynikami finansowymi jak i również pozytywną oceną ludzi z którymi pracowałam. To właśnie chęć bycia bardzo dobrym kierownikiem skierowała mnie na ścieżkę rozwoju osobistego i dlatego dziś jestem trenerką i coachem. Następnie będąc już trenerem wewnętrznym w organizacjach pracowałam z ludźmi, którzy mówili w 36 różnych językach i reprezentowali 27 narodowości, od Rosji po Brazylię. Wprowadzałam tych ludzi do organizacji jak i również zwyczajów panujących w naszym kraju – zaprojektowane przeze mnie programy onboardingowe działają w wielu organizacjach. Dla tych zróżnicowanych pokoleniowo i kulturowo zespołów prowadziłam warsztaty m.in. z: „Empatii”, „Komunikacji”, „Komunikacji międzykulturowej”, „Savoir vivre w biznesie”, „Autoprezentacji, „Negocjacji”. Dla managerów prowadzę m.in. programy szkoleniowe: „Budowanie różnorodnych zespołów”, „Zarządzanie oparte na mocnych stronach”, „Dialog międzypokoleniowy”. Dla pracowników Działów HR prowadzę warsztaty z narzędzi badawczych np. CliftonStrengths® – badanie talentów i mocnych stron Gallupa. Ukończyłam Szkołę Trenerów Grupy TROP, która objęta jest patronatem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz szkołę dla Gallup Certified Strengths Coach® w Instytutie Gallupa.

Marcin Kowalski, Senior Project Manager, VELUX

Marcin Kowalski
Senior Project Manager, VELUX

Marcin jest doświadczonym senior project managerem, obecnie pracującym w firmie VELUX, duńskiej firmie produkującej okna dachowe. Marcin od 14 lat prowadzi międzynarodowe zespoły o zasięgu globalnym, w różnych obszarach Łańcucha Dostaw, od działów projektowania, poprzez produkcję, jakość, aż do działów sprzedaży i marketingu. Specjalizuje się w zarządzaniu zmianą, zarządzaniu strategicznym, programami i projektami, optymalizacją procesów, mentoringiem i nauką narzędzi poprawy produktywności i rozwiązywania złożonych problemów, m.in. Lean Six Sigma. Marcin jest również certyfikowanym Project managerem, Six Sigma Master Black Beltem i inżynierem w Instytucie Inżynierii i Technologii z dyplomem uzyskanym Wielkiej Brytanii. Marcin zdobywał doświadczenie na różnych stanowiskach, w wielu międzynarodowych korporacjach, w tym VELUX, General Electric, Danfoss, Danone. Pasjonat psychologii, medytacji, inwestowania i mentoringu.

Jacek Kwieciński, Dyrektor Personalny, Członek Zarządu,  Pratt & Whitney Kalisz

Jacek Kwieciński
Dyrektor Personalny, Członek Zarządu, Pratt & Whitney Kalisz

Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Karierę zawodową zaczynał w obszarach IT: najpierw jako programista, potem kierownik zespołów specjalistów IT, aż po prowadzenie dużego projektu wdrożeniowego związanego z systemem klasy ERP. Od kilku lat zajmuje się zarządzaniem i prowadzeniem zespołów HR. Od zawsze związany z korporacjami i pracą w międzynarodowym środowisku specjalistów. Doświadczenie w prowadzeniu własnej działalności gospodarczej oraz zaangażowanie w projekty IT i HR w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstw daje mu zrozumienie i szeroki punkt widzenia na potrzeby biznesu i wiedzę, jak te potrzeby realizować. Zajmuje się też coachingiem oraz wdrażaniem metod ciągłego doskonalenia w pracy biurowej. Współpracuje jako członek Rady Ekspertów z Klubem HR działającym przy ICAN Institute.

Katarzyna Patalan, Content Manager, SmartLunch

Katarzyna Patalan
Content Manager, SmartLunch

Przez ostatnie lata była związana z branżą HR pełniąc funkcję redaktor naczelnej miesięcznika „Benefit” wydawanego przez Benefit Systems skierowanego do tejże branży. Przez kilka miesięcy zajmowała się PR-em w firmie MyBenefit, dostawcy programu kafeteryjnego. Dziś jest Content Managerem w SmartLunch

Jest absolwentką Uniwersytetu Gdańskiego z dyplomem nauczyciela języka polskiego. W ostatnich latach tematyka związana z rozwojem, szkoleniami i rynkiem benefitów pochłonęła ją bez reszty. Ukończyła podyplomowe studia z zakresu Kultury Medialnej i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Gdańskim oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie w Białymstoku. Przez lata tworzyła treści o tematyce związanej z HR i współpracowała z najlepszymi ekspertami w branży. Ma na koncie wiele publikacji prasowych, a także udział w pracy zbiorowej – książce „Benefity. Jak budować atrakcyjną ofertę dla pracowników” pod redakcją Joanny Likszy. Jest pasjonatką rozwoju osobistego, zagadnień związanych z komunikacją oraz jej rolą w biznesie i zarządzaniu ludźmi.