Jak przestrzeń biurowa wpływa na przywiązanie pracownika do firmy?

Zapisałeś się na wydarzenie?
Wpisz tylko swój e-mail

Nie zapisałeś się na wydarzenie?
Wypełnij formularz, aby obejrzeć nagranie

Pola oznaczone * są wymagane

Chcę skorzystać z usługi bez wyrażania zgód, dlatego płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)



Utrzymanie zaangażowania pracowników to jedno z kluczowych zadań każdego pracodawcy. Czas pandemii, kiedy wiele organizacji wprowadziło pracę w formie zdalnej lub hybrydowej, pokazał, że z wspomnianym wyżej zaangażowaniem bywa różnie. Wiele firm zmaga się teraz z niskim zaangażowaniem pracowników, którzy coraz chętniej zmieniają pracodawców. Firmy muszą stosować różne dobre praktyki, by obniżyć poziom rotacji, a tym samym zbudować wysoki poziom identyfikacji zespołów z organizacją. Jak zatem zadbać o to, by pracownicy wykonywali powierzone zadania z zaangażowaniem?

Weź udział w webinarium Klubu HR, a 23 września 2021 r. dowiesz się:

  • Weź udział w webinarium Klubu HR, a 23 września 2021 r. dowiesz się:
  • Jak zorganizować pracę i przestrzeń biurową, by pracownicy chcieli wrócić do trybu pracy stacjonarnej?
  • Jak zapobiegać niskiemu zaangażowaniu i wysokiej rotacji wśród zespołów?
  • Co wpływa na budowanie poczucia przynależności pracowników do organizacji?

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

ICAN

Prowadzący webinarium:

Artur Dzięgielewski, HR Manager, SmartLunch, ekspert w obszarze HR

Artur Dzięgielewski
HR Manager, SmartLunch, ekspert w obszarze HR

HR Manager w SmartLunch, założyciel inicjatywy HR Pogotowie, ekspert w obszarze HR. „Nie tylko nie pal za sobą mostów, ale przede wszystkim je buduj” – kierując się tą zasadą, Artur, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i pasji do swojej pracy buduje mosty swojej kariery już od ponad 20 lat. W tym czasie zdobywał doświadczenie nie tylko w branży HR, ale również w branży finansowej, w sprzedaży i obsłudze klienta. Łączy zdobytą podczas edukacji, kształcenia i doskonalenia swoich umiejętności wiedzę teoretyczną z wiedzą praktyczną, którą uzyskał, pracując w firmach o zróżnicowanych profilach działalności. Jest ekspertem w wielu obszarach HR, między innymi w rekrutacji, rozwoju pracowników, benefitach pozapłacowych i employer brandingu. Z pasją pisze teksty o tematyce HR, prowadzi szkolenia oraz występuje jako prelegent na licznych konferencjach. Artur lubi ludzi, a ludzie lubią jego, co postanowił wykorzystać w swoim projekcie. W maju 2017 roku w ramach portalu zawodowego LinkedIn stworzył HR Pogotowie, postanowił dzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i pasją ze znacznie większym gronem odbiorców niż dotychczas. Kiedy nie pracuje i nie pomaga innym, Artur słucha muzyki z całego świata. W jego cotygodniowym top 50 znajdziecie utwory nie tylko z Europy i Ameryki Północnej, ale także z Brazylii, Uzbekistanu, Filipin, Meksyku, Urugwaju, Rwandy i wielu innych państw. Artur to osoba, która nieustannie szuka inspiracji, jest otwarty na świat, ludzi i przygody.

Eksperci:

Marzena Budziszewska-Pettyn, HR Manager CEE, DLL Polska

Marzena Budziszewska-Pettyn
HR Manager CEE, DLL Polska

Od ponad 20 lat pracuje jako HR Business Partner w międzynarodowych organizacjach. Początkowo pełniła tę funkcję w firmie Ericsson, następnie w Microsofcie, gdzie w ostatnim czasie pracowała jako HR Manager na Europę Środkowo-Wschodnią w europejskiej centrali firmy w Monachium. W 2013 roku dołączyła do zespołu De Lage Landen Leasing Polska, gdzie została dyrektorem personalnym na Europę Środkowo-Wschodnią. Odpowiedzialna jest m.in. za wdrażanie zmian organizacyjnych w ramach grupy DLL, komunikację wewnętrzną, a także za budowanie działu HR jako strategicznego partnera biznesowego w regionie. Od lat z dużym sukcesem prowadzi projekty dotyczące zmian w organizacji, zarządzania talentami i budowania zaangażowania pracowników, a także związane z planami sukcesyjnymi. Funkcję dyrektora działu personalnego postrzega jako partnera biznesowego, który jednocześnie odpowiedzialny jest za inicjowanie zmian w organizacji. HR traktuje jako dziedzinę interdyscyplinarną, wymagającą ciągłego zdobywania wiedzy z różnych obszarów.

Katarzyna Głowacka, General Manager, MicroStrategy

Katarzyna Głowacka
General Manager, MicroStrategy

Swoją karierę zawodową rozpoczęła od pracy w biznesie. Po kilku latach, ze względu na wykształcenie psychologiczne, trafiła do HR-u. W Shell Polska zajmowała się rekrutacją i kwestiami kadrowymi, w SAP natomiast odpowiadała za cały HR, który tworzyła tam od podstaw. Po 12 latach zrezygnowała z korporacyjnej kariery na rzecz pracy jako niezależny konsultant i executive coach. W tej roli zdobyła ogromne doświadczenie – pracowała z wieloma organizacjami na poziomie top managementu i zarządów, reprezentującymi różne branże, strategie i kultury organizacyjne. Po 10 latach niezależnej działalności, wróciła na dwa lata do korporacji, tym razem do bankowości. Jej recepta na sukces na dzisiejszym rynku pracy? Bycie elastycznym, otwartym i gotowym do zmian. Zamiast kurczowo trzymać się jednego rozwiązania należy poszukiwać nowych ścieżek, weryfikować je i ciągle patrzyć naprzód.

Alina Michałek, Ekspert HR, HRlink i Goldenline

Alina Michałek
Ekspert HR, HRlink i Goldenline

Odpowiada za obszar HR w HRlink i Goldenline, specjalizuje się w humanocentrycznym modelu zarządzania w organizacjach. Swoje niemal 15-letnie doświadczenie pracy w obszarach związanych z ludźmi w organizacjach zdobywała pracując zarówno dla agencji rekrutacyjnych, firm z branży e-commerce czy w sektorze shared services. Gospodyni cyklu webinarów HRlink i Goldenline.

Konrad Pilarski, Dyrektor sprzedaży i marketingu, Enpulse.eu

Konrad Pilarski
Dyrektor sprzedaży i marketingu, Enpulse.eu

Od 2008 roku jestem handlowcem, w tym od 2017 roku w randze Dyrektora Sprzedaży. Przez te wszystkie lata rozmawiam z ludźmi. Celem spotkań jest oczywiście sprzedaż, chociaż efektem ubocznym dość często jest dobra relacja, biznesowa i przyjacielska. Swoją historię rozpoczynam od sprzedaży bezpośredniej zapomnianej już marki Sami Swoi, w zapomnianej już sieci Tesco. Oferując koszulkę, kubek czy szalik do startera za dychę. Po drodze odwiedzałem największe polskie Data Center (te mniejsze też) dbając o ich stabilność poprzez serwis zasilania awaryjnego. Na dłużej moje serce skradła produkcja. Z dużą dozą prawdopodobieństwa masz u siebie więcej niż jeden produkt, spakowany na maszynie którą kiedyś sprzedałem (tak, dalej mnie to bardzo cieszy). Dziś wraz z zespołem Enpulse, pokazuję światu czym jest i jak pracować z zaangażowaniem pracowników. Mąż, tata, dyrektor, handlowiec… trener, inżynier, hip-hopowiec… gadżeciarz w czapce z daszkiem na głowie.